Canon.

Klickade precis hem en kamera. Jag har nog aldrig tidigare ägt en, tror jag. Har tyckt att det har varit onödigt då jag dels inte har brytt mig så mycket om foto i största allmänhet, men också för att jag har mobilen med mig vart jag än går och där i finns ju en kamera. Det har varit snabbt och enkelt att bara plocka fram mobilen för att knäppa en bild, dock har kanske kvaliteten varit sådär ibland.
 
Det var faktiskt det sistnämnda som fick mig att, till slut, klicka hem en. Jag såg bilden jag la upp på mig själv här igår och kände bara att det liksom inte funkar. Jag kan inte ha sådan dålig kvalle på mina selfies. De förtjänar ju bättre än så, kan jag tycka. Så jag klickade hem en Canon Ixus 175. Har ingen aning om hur den är, men kan nog inte bli sämre än en mobilkamera på en Samsung Galaxy S5...
 
Får hem den om ett par dagar. Ser fram emot att lägga upp bättre bilder framöver här!
 
 
Allmänt | |
Upp