Peppad.

Drygt en vecka hemma i Karlstad gjorde mig gott. Det känns i själen. När jag var där ville jag inte riktigt åka hem, men nu känns det bra igen. Är peppad på livet, på något sätt. Peppad på att utvecklas. Peppad på att ta tag i mig själv. Peppad på att fixa i hemmet. Peppad på allt. Det känns skönt.
 
På tal om att fixa i hemmet så ska vi ÄNTLIGEN måla om här hemma. Det blir två väggar som ska målas om; väggen bakom där vi har tv:n och en vägg bredvid där vi har vårt kylskåp. Den förstnämnda ska målas i en kulör som heter "betong", alltså blir det en ljusgrå, kall, färg. Den sistnämnda kommer målas i en färg som heter "lakrits", alltså svart! Vi hade först planer på att tapetsera väggen bredvid kylen och använda oss av en tapet med mönster i. Men jag kom på idéen att måla den helt i en färg och sedan sätta upp en stor tavla på väggen istället. Tror det kommer bli super! Sedan ska vi upp med en ny hylla, köpa nya blommor och bara mysa till hemmet lite.
 
Jag är så peppad!
Allmänt | |
Upp