1995.

Jag sminkar mig cirka varje dag. Varje gång, i princip, likadant; primer, foundation, concealer, puder, contourskugga, bronzer, rouge, highlighter, mascara och någon brynprodukt. På sista tiden har jag också använt ögonskugga att skugga globlinjen med, så enkelt, men så effektfullt! Och så läppstift. Jag älskar läppstift. Verkligen ÄLSKAR. Men det går i perioder om jag använder det eller inte; just nu är en sådan period då det inte går en dag utan att jag smetar på något på läpparna. Kan liksom inte lämna hemmet utan det. Typ.

Och på tal om läppstift så har jag skaffat mig en ny favorit inom det området - 1995 från Gerard Cosmetics.


För det första - bilden är sjukt missvisande, för färgen är ljusare i verkligheten. Ljusare och mer åt det rödorangea hållet. Men det är så fint. Så. Jävla. Fint. Och så värt hundrasjuttionio kronor.
Ytligt | |
Upp